وحید اسکندری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تقویم کاروان های اعزامی حج تمتع امسال استان 10 کاروان از کلانشهر اراک، 2 کاروان از ساوه، یک کاروان از خمین و یک کاروان نیز به صورت مشترک از محلات و دلیجان به سرزمین وحی اعزام می شوند.
وی، کمترین قیمت حج امسال را 112 میلیون 500 هزار ریال و بیشترین آن را 140 میلیون و 800 هزار ریال عنوان کرد و گفت: افرادی که تا 30 آبان ماه سال 1385 اقدام به نام نویسی برای حج تمتع کرده اند، امسال به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف می شوند.
مدیرحج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه هشت کاروان این استان مدینه بعد و 6 کاروان مدینه قبل هستند، بیان کرد: این افراد 10 میلیون ریال به عنوان ودیعه به بانک های عامل سپرده بودند که این مبلغ و سود بانکی از زمان نام نویسی تا لحظه اعزام از قیمت اصلی کم می شود.
وی اظهار کرد: اعزام حجاج استان مرکزی از دهم ذی القعده از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران آغاز و تا آخر همان ماه نیز ادامه دارد.
اسکندری بیان کرد: سفر حجاج بیت الله الحرام استان مرکزی بین 30 تا 33 روز به طول می انجامد و تا چهارم ماه محرم الحرام همزمان با اوایل مهرماه تمامی کاروان ها به کشور بازمی گردند.
مدیرحج و زیارت استان مرکزی ادامه داد: حجاج استان مرکزی قبل از اعزام به سرزمین وحی در 14نشست توجیهی شرکت می کنند.
استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون 414 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.