حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه شهر ساوه گفت: اعتراضات کارگری نباید با مسائل سیاسی گره بخورد و لازمه این امر حمایت مستمر دولت از قشر کارگری است.
خطیب نماز جمعه ساوه بیان کرد: باید امکانی برای دریافت عوارض و ارزش افزوده و هزینه آنها در بحث عمران و آبادانی شهر صورت گیرد.
وی با اشاره به فتح موصل بیان کرد: در ماه های اخیر شاهد فتح حلب، فتح موصل بوده ایم و امید است که به زودی شاهد فتح بین المقدس باشیم اما این فتوحات نکات حائز اهمیتی در پی داشت.
حجت الاسلام حسینی افزود: تدابیر رهبر معظم انقلاب و فتوای جهاد آیت الله سیستانی یکی از نکات مهم است که اگر این تدابیر نبود امروز عراق سقوط می کرد و داعش همسایه ما می شد.
امام جمعه ساوه گفت: مقصود از دموکراسی احترام به خواست مردم و استبدادی عمل نکردن و نفی تحمیل و زور است و حکومت اسلامی با دموکراسی هیچ مخالفتی ندارد و بدون مقبولیت و پذیرش مردمی، حکومت اسلامی قابل تحقق نیست.
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان قضایی افزود: در این دیدار رهبری چند اصل قانون اساسی را تببین کردند که شامل بند 2 اصل 156 مبنی بر احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی های مشروع است و مرجع اصلی تامین حقوق عامه قوه قضائیه دانستند،
حجت الاسلام حسینی تاکید بر بازرسی های پنهان به شکل مرتب به منظور خشکاندن ریشه فساد اداری، استقلال دستگاه قضایی و تشویق قضات شجاع، باتقوا و عادل را از دیگران نکات دیدار رهبری با مسئولان قوه قضاییه عنوان کرد.
نماز جمعه در 33 نقطه از استان مرکزی برگزار می شود.
6692/3075/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.