مسعود سلطانی فر در جریان سفر یکروزه به استان مرکزی در بدو ورود به شهرستان اراک و بازدید از مجتمع ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری دیدار سرخ آبی های پایتخت در کشور آلمان از طرف فدراسیون فوتبال کشور به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد و مقدمات برگزاری این دیدار در این کشور اندیشیده شده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ادامه حضور در کابینه دوازدهم افزود: حضور مجددم در کابینه دولت دوازدهم را از رئیس جمهور بپرسید.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تامین زیر ساخت های ورزشی در نقاط مختلف کشور به خصوص استان های دارای ظرفیت ورزشی، همانند استان مرکزی از سیاست های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان است و این وزارتخانه از همه ظرفیت ها برای تامین این زیر ساخت ها استفاده می کند.
وی بیان کرد: استان مرکزی و شهرستان اراک از ظرفیت ها و ورزشکاران صاحب نامی در رشته های مختلف ورزشی در سطح ملی و بین المللی برخوردار است که تکمیل زیر ساخت ها برای شکوفایی استعداد ها و حضور هرچه بیشتر این ورزشکاران در عرصه های مختلف ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.
سلطانی فر گفت: مهمترین طرح ورزشی استان مرکزی ساخت سالن سه هزار و 500 نفری ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک است که تمهیدات لازم برای تخصیص اعتبارات و تکمیل این طرح اندیشیده شده و تا پایان سال جاری بهره برداری از این طرح آغاز می شود.
وی دیدار از دهکده المپیک شهرستان اراک را از دیگر برنامه های سفر به استان مرکزی عنوان کرد و افزود: در این بازدید مشکلات و تنگناهای این مجموعه ورزشی به صورت کارشناسی فهرست بندی و نسبت به تامین اعتبار برای تکمیل این طرح اقدام می شود.
دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک، حضور در شورای اداری استان، نشست با سمن ها، ورزشکاران و روسای هیات های ورزشی و بازدید از طرح های ورزشی نیمه تمام مرکز استان از مهمترین برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به استان مرکزی است.
وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود از مجتمع ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک بازدید کرد.
بیش از یکصد هزار ورزشکار در نقاط مختلف استان مرکزی به صورت سازماندهی شده زیر نظر 47 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
3017/3075/خبرنگار:مصطفی مجللی **انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.