به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی، قنبر موسی نژاد افزود: این تسهیلات به صورت بسته های حمایتی از محرومان در قالب قرض الحسنه و بلاعوض است.
وی بیان کرد: 2 هزار پرونده وام مددجویی در بانک ها وجود دارد که مسئولیت اجتماعی و توجه به اقشار آسیب پذیر در بانک ها می تواند در کاهش فقر و ریشه کن شدن آن موثر باشد.
موسی نژاد اظهار کرد: نظارت فنی برای طرح‌های خود اشتغالی با هدف پیشگیری از انحراف سرمایه کاری خانواده‌های تحت حمایت توسط ناظران بخش خصوصی و کارشناسان بخش اشتغال کمیته امداد انجام می شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی تصریح کرد : همچنین میزان معوقات بانکی وام گیرندگان معرفی شده از کمیته امداد به دلیل عملکرد مثبت، نظارت های دقیق و هدایت درست به سمت تولید و اشتغال بسیار اندک است.
موسی نژاد از کسب رتبه اول کمیته امداد در بحث ایجاد اشتغال روستایی در استان خبر داد و تصریح کرد: در بحث اشتغال روستایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی توانسته است در سال گذشته یک‌هزار و ۶۶۴ فرصت شغلی ایجاد کند و رتبه نخست را در بین سایر دستگاه های استان کسب کند.
وی ادامه داد: سال گذشته تعداد دو هزار و ۷۲۴ نفر موفق به دریافت تسهیلات اشتغال با اعتبارمعادل 367 میلیارد و 300 میلیون ریال شدند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: کمیته امداد استان مرکزی در بحث ایجاد اشتغال و جذب تسهیلات بانکی از محل تسهیلات تبصره ۲۶ قانون بودجه رتبه پنجم کشوری و در تجمیع تسهیلات سفر ریاست جمهوری رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
موسی نژاد افزود: همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات به نیازمندان و ترویج سنت‌های حسنه الهی در بین آحاد مختلف جامعه از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد به شمار می‌آید که این اقدام شایسته تقدیر است.
7114/3075/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.