سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان خمین در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری بیت امام خمینی (ره) افزود: رویکرد پلیس بر این است که ضمن تعامل هدفمند و کارآمد با مردم، ادارات و نهادهای دولتی را در پیشگیری از جرایم یاری دهد.
وی اظهارکرد: پلیس در کنار مردم قرار دارد نه مقابل آنها چرا که پلیس از متن جامعه و مردم است و مسئولان با رفتار و تصمیمات خود نباید پلیس را در مقابل مردم قرار دهند.
سردارعزیزی ادامه داد: درهمه جوامع برای حوزه امنیت ارزش بسیاری قائل هستند و همه فرهیختگان حوزه های سیاسی و اجتماعی معتقدند که امنیت یکی از مولفه های با ارزش اجتماعی است.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: همه گروه ها می توانند در چهارچوب قانون و با رعایت ادب، نزاکت و مولفه های امنیت سخن خود را بیان کنند زیرا مردم عاقل هستند و به خوبی می توانند تشخیص دهند چه گروهی به نفع جامعه سخن می گوید.
وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان طرح براندازی نظام را داشتند و چهار دهه مقاومت، نتیجه مشارکت و وحدت و پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه است.
امام جمعه خمین نیز در این آئین گفت: پست و مقام وسیله ای برای انجام اعمال صالح و تلاش در گره گشایی از کار مردم نعمت الهی است.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: مسئولان باید ویژگی هایی از جمله برخورد نیکو، دلسوزی، جدیت، قاطعیت و تواضع را برای خدمت به خلق داشته باشند.
وی اظهار کرد: مسئولی که برای خدا کار می کند از تشویق ها خوشحال نشود و از تهدید نترسد چرا که خدا پشتیبان کسانی است که برای رضای او تلاش می کنند.
فرماندارخمین نیز گفت: برگزاری همزمان 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در آرامش نشان دهنده درایت و هوشیاری نیروی انتظامی است.
سید مهدی ساداتی افزود: آرزوی همیشگی انسان ها ایجاد دنیایی سراسر صلح است اما عده ای با زیرپا گذاشتن هنجارها و اصول انسانی چهره جامعه را آلوده می کنند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در ایجاد جامعه آرمانی با اقتدار دربرابر اخلال گران ایستاده است.
فرماندار خمین خاطرنشان کرد: امنیت، اعتماد، سلامت ، پویایی ونشاط در جامعه ثمره تلاش ارزشمند نیروی انتظامی است.
فرماندهی نیروی انتظامی خمین گفت: عدالت و امنیت دو مقوله بسیار مهم برای هر جامعه ای است و نیروی انتظامی وظیفه حفظ این امنیت را بر عهده دارد.
فرمانده نیروی انتظامی خمین نیز با اشاره به سه سال مسئولیت در این شهرستان ادامه داد: در این مدت نیروی انتظامی شهرستان موفق به کسب رتبه دوم استان در نظارت تخصصی شده است.
سرهنگ محمد علی گودرزی ادامه داد: تعاملات برون سازمانی، پیشگیری از جرائم کارکنان، برگزاری ارتباطات چهره به چهره با مرم، رسیدگی به مشکلات شهروندان، اجرای طرح ارتقای امتیت اجتماعی به صوت هفتگی و ماهیانه، پاکسازی مناطق آلوده پی گیری سرقت ها در دستور کار نیروی انتظامی خمین بوده است.
فرماندهی انتظامی خمین خاطرنشان کرد: کاهش چهار درصدی وقوع سرقت، افزایش 20 درصدی کشف سرقت ها، افزاسش 188 درصدی کشفیات مواد مخدر و کاهش 13 درصدی تصادفات فوتی از دیگر موفقیت های نیروی انتظامی این شهرستان بوده است.
در این آئین از زحمات سرهنگ گودرزی تقدیرو سرهنگ عزیز عزیزی به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی خمین معرفی شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.