به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پرویز اسدی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ساوه روز گذشته درحال گشت زنی درحوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی بیان کرد: پس از بررسی دقیق از این خودرو، 23 میلیون و 700 هزار ریال اسکناس تقلبی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: در این رابطه 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام های قضایی تحویل شدند.

***دستگیری سارق حرفه ای در خنداب
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: یک سارق حرفه ای در این شهرستان دستگیر شد.
سرگرد عبدالرضا جودکی افزود: در چند روز گذشته گزارش هایی مبنی بر سرقت از داخل خودرو، منازل، اماکن خصوصی و گوشی تلفن همراه در شهرستان خنداب و شهرستان های همجوار به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که موضوع در قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت پلیس در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: با شروع تحقیقات تخصصی و اقدامات صورت گرفته یک نفر از اعضای این باند دستگیر و در بازجویی های صورت گرفته به 9 فقره سرقت از شهرستان های خنداب و کمیجان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب ادامه داد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد و تلاش برای دستگیری عضو دیگر این باند ادامه دارد.

*** مهر و موم هشت واحد صنفی متخلف در کمیجان
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: هشت واحد صنفی این شهرستان مهر و موم شد.
سرهنگ بهزاد فکوری افزود: این واحدها روز گذشته در راستای طرح نظارت بر اماکن عمومی در این شهرستان شناسایی و مهر و موم شدند و مسئولان آنان به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای یک میلیون و 429 هزار و 475 نفر جمعیت است و پارسال وقوع جرم در این استان به نسبت مدت مشابه قبل از آن هفت درصد کاهش یافت.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.