ابوالفضل مرتضیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فطریه، کفاره و مساعدت‌های مردمی با هماهنگی انجام شده در روز عید سعید فطر بین خانواده های تحت حمایت استان مرکزی توزیع شد.
وی اظهار کرد: مبالغ مذکور در 800 پایگاه ثابت و سیار در روز عید سعید فطر جمع آوری شده است.
وی اظهار کرد: درمان بیماران، تهیه جهیزیه، ساخت و تعمیر و بهسازی مسکن، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و رفع مسائل معیشتی از جمله اقدامات کمیته امداد در کمک به خانواده های تحت حمایت است.
وی گفت: بیش از 5 میلیارد و 98 میلیون ریال زکات فطریه و کفاره پارسال در این استان جمع آوری و بین افراد تحت پوشش توزیع شد.
معاون توسعه و مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: بیش از320 میلیارد و 500 میلیون ریال سال گذشته به نیازمندان کمک کردند که این کمک ها در بخش جشن نیکوکاری رشد 38 درصدی داشته است.
مرتضیان با بیان اینکه، 16 هزار حامی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در این استان مشارکت دارند گفت: طرح اکرام ایتام به منظورحمایت از کودکان یتیم وطرح محسنین برای حمایت از خانواده های نیازمند دارای سرپرست بیمار، ازکار افتاده وفرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه اندازی شده است.
81 هزار و 816 نفر در قالب 44 هزار و 824 خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند می شوند.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.