به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی برق منطقه ای باختر، مهندس روح اله داود آبادی افزود: با توجه به حساسیت و ضرورت بهبود آمادگی شبکه جهت اوج مصرف، عملیات تعمیرات اساسی 14 خط انتقال و فوق توزیع بالغ بر 693 کیلومتر مدار خطوط انتقال و 419 کیلومتر مدار از خطوط فوق توزیع در دست اقدام است.
وی ادامه داد: در این طرح اجرای عملیات مقره شویی، آچارکشی، تعویض مقره های شکسته و آسیب دیده، بیش از 70 درصد پیشرفت داشته است.
مدیر امور انتقال برق منطقه ای باختر استان مرکزی اظهار کرد: عملیات نصب یراق آلات و تجهیزات جانبی از جمله اسپسرهای بین فازی، دمپر و کلمپینگ نیز از 40 درصد پیشرفت برخوردار است.
وی اظهار کرد: با توجه به نقش و اهمیت شبکه زمین دکل های برق رسانی در خاموشی های ناشی از صاعقه (برگشت ولتاژbfo) ، برنامه ریزی برای اندازه گیری امپدانس زمین دکل های برق و اصلاح سیستم زمین آنها پیش بینی شده است که این بخش نیز 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی خاطر نشان کرد : این عملیات بر اساس برنامه زمانبندی شده در حال اجرا است و مدت زمان پیش بینی شده طرح تعمیرات اساسی خطوط انتقال و فوق توزیع استان مرکزی هشت ماه پیش بینی شده است.
برق منطقه ای باختر علاوه بر استان مرکزی استان های همدان و لرستان را نیز تحت پوشش خدمات خود دارد.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.