رئیس کل دادگستری استان مرکزی در مراسم جشن گلریزان که در اراک برگزار شد با اشاره به برگزاری چهار جشن گلریزان در شهرستان های ساوه ، دلیجان ، خمین و محلات گفت : این پنجمین جشن گلریزان در سال جاری در سطح استان است که امشب با همت خیرین در اراک برگزار شده است .
حجت الاسلام قاسم عبدالهی انفاق و کمک به نیازمندان را سفارش موکد دین اسلام ذکر کرد و افزود : با همین رویکرد دینی هرسال شاهد حضور خیرین در جشن های گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستیم و امسال نیز با یاری خیرین امیدواریم زمینه آزادی 194 زندانی جرایم غیرعمد این استان با بدهی حدود 170 میلیارد ریال فراهم شود .
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به آزادی 60 زندانی در سه ماه اخیر از زندان های استان گفت : از این 60 زندانی در حال حاضر 43 پرونده در ستاد دیه در دست بررسی است، 20 نفر از طریق برنامه قبول باشه و کمک خیرین با همت صدا و سیمای استان مرکزی آزاد شده اند و 18 نفر دیگر نیز در دستور کار است که امیدواریم این افراد تا چند روز آینده به آغوش خانواده برگردند .
حجت‌الاسلام عبدالهی متذکر شد : مجموع کمک های خیرین استان تاکنون در قالب وجه نقد و غیرنقد و تعهدات به هفت و نیم میلیارد تومان رسیده است.
به گزارش خبرنگار ما ، در این آئین استاندار استان مرکزی نیز دستگیری از نیازمندان را در فرهنگ اسلام یک تاکید به مومنین ذکر کرد و گفت : افرادی که برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد گام بر می دارند به خانه دل های شکسته وارد شده اند و اجر و پاداش این افراد را تنها خداوند می داند.
محمود زمانی قمی حضور هرساله خیرین در جشن های گلریزان را تاسی از راه امامان معصوم در دستگیری از درماندگان دانست و افزود : خیران تاکنون در این راه به پیروی از مولای متقیان حضرت علی (ع) اقدام های ارزنده ای انجام داده اند که امید است این حرکت و اقدام ها روز به روز افزایش یابد .
براساس این گزارش در پایان این مراسم اعلام شد در سطح استان 13 میلیارد ریال با کمک خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شده که 11 میلیارد ریال آن مربوط به شهرستان اراک است .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 683933
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.