به گزارش ایرنا، محمدتقی آبایی هزاوه روز شنبه در آیین معارفه رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شازند افزود: این تعداد اشتغال از محل ثبت نام شدگان در سامانه رصد و 17 مرکز کاریابی این استان ایجاد شده است.
وی بیان کرد: هدفگذاری اشتغال امسال استان مرکزی در حال کار کارشناسی است و آمارهای قطعی تا پایان تیرماه اعلام خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی استان مرکزی در سال گذشته 30 میلیارد ریال بوده که از این میزان 9 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
آبایی هزاوه عنوان کرد: مقرر شده این تسهیلات از چند روز آینده با عاملیت بانک صادرات پرداخت شود و تاکنون 50 نفر برای دریافت این تسهیلات معرفی شده اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: افزایش ارتباط بین تشکل های کارگری، کارفرمایی و شرکای اجتماعی در این استان امری ضروری است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: این امر یکی از سیاست های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در استان مرکزی به دلیل جمعیت بالای کارگری و وجود صنایع مختلف باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار کرد: شهرستان شازند از ظرفیت های بالایی برای اشتغالزایی برخوردار است که باید از آنها نهایت بهره را برد.
در پایان این آیین جمشید امیدی به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شازند معرفی و از زحمات جعفر رجبی رئیس سابق این اداره تقیر به عمل آمد.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در 33 کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده و دارای 117 هزار و 746 نفر جمعیت است.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.