به گزارش ایرنا، سید مهدی مقدسی در پیامی در خصوص اتفاقات رخ داده در راهپیمایی روز قدس در تهران که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت ، آورده است: مردم کشورمان و سایر مسلمانان و آزادگان جهان روز قدس امیال را با شکوه تر از سال های گذشته انجام دادند و نمادی از انسجام، وحدت و همدلی خود را به رخ دشمنان کشاندند و انزجار و خشم خود را از صهیونیسم بین الملل اعلام کردند.
وی افزود: در شرایطی که همه طیف ها باید در سایه هوشمندی و وحدت ید واحد در برابر ابرقدرت ها و اسرائیل غاصب باشند،‌، عده ای خودسر و تندرودر روز قدس اقدام به دادن شعار های نامناسب و توهین به رئیس جمهوری منتخب ملت ایران کردند که این رفتار تفرقه آمیز و نکوهیده است و در این شرایط حساس کنونی اثرات منفی زیادی دارد.
مقدسی تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با اینگونه مسائل، از وزیران اطلاعات و کشور و نیروی انتظامی انتظار می رود تا این اخلال گران را با فوریت شناسایی و به قوه قضائیه معرفی کنند زیرا دامن زدن به اختلافات و توهین به مقام ارشد اجرایی کشور آسیب زا و نمودی از بی اخلاقی است.
وی گفت: همگی باید فضا را به گونه ای هدایت کنیم که احزاب، گروه ها و جریان های درون نظام به کمک دولت بیابند و با آرامش برنامه ها و اهداف در راستای توسعه و بسط دایره امنیت و رفاه مردم خود را در خدمت به مردم فهیم کشورمان پیاده کند.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: وجود هر گونه انتقاد به نوع مدیریت باید از مسیر صحیح و در چارچوب مشخص و قانونی دنبال شود و اینگونه تحرکات غیرقانونی ، احساسی و فضاسازی ها علیه رئیس جمهوری منتخب، نایب رئیس مجلس، معاون رئیس جمهوری و سایر مسئولان زیبنده نیست و باید به گونه ای برنامه ریزی و حرکت شود که اعمال تفرقه آمیز تکرار نشود.
استان مرکزی صاحب هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
6992/6013/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.