به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه در حاشیه آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: روز جهانی قدس میراث گرا‌ن‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد عمیق به قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین است.
وی افزود: رژیم اشغالگر قدس با قتل عام فجیع و وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و استفاده از سلاح‌های غیر متعارف و زیر پا گذاشتن تمامی اصول و مقررات انسانی و حقوقی و حقوق شهروندی دست به جنایات هولناکی زده و می‌ زند که روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.
امام جمعه اراک بیان کرد: ملت غیور ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهان قدس نه تنها حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین فریاد زدند بلکه عشق و علاقه خود را به آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به منصه ظهور گذاشتند.
وی اظهار کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل و متحدانش از آمریکای جنایتکار تا دولت های مرتجع منطقه باید بدانند که حمایت از مظلومان جهانی یکی از ارزش های والای نظام اسلامی است و از تمام ظرفیت های مادی و معنوی خود در این راه خطیر استفاده می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش را نشان از قدرت نظامی جمهوری اسلامی دانست و گفت: جهانیان با این اقدام سپاه پاسدارن دریافتند که جمهوری اسلامی در مورد ارزش های والای خود با هیچ قدرتی شوخی ندارد و با تمام ظرفیت خود از اسلام ناب محمدی (ص) دفاع می کند.
وی ادامه داد: دشمنان ایران و اسلام باید بدانند که حمایت از اسلام و مستضعفان جهان یکی از آرمان های نظام اسلامی و امام خمینی (ره) است و دولت و ملت ایران در این راه خطیر از همه ظرفیت های خود استفاده می کند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: سبزپوشان افتخارآفرین سپاه پاسداران با این حمله موشکی به مواضع دشمن یک بار دیگر قدرت و عظمت نظامی کشور را به جهانیان ثابت کردند و دشمنان باید بدانند که کوچکترین تعرض به مواضع اسلام با پاسخی دندان شکن از سوی ایران اسلامی روبرو خواهد بود.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.