به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکبری، مدیر شیلات و امور آبزیان جهاد کشاورزی استان مرکزی، در حاشیه بازدید از این مجتمع، افزود: سرمایه گذاراین طرح در سال 86 مجوز پرورش قزل آلا را با ظرفیت 20 تن و 25 لیتر آب از جهاد کشاورزی دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه با گذشت زمان عرضه و فراوری، طبخ و رستوران نیز به فعالیت های این مجتمع اضافه شد، بیان کرد: فاز اول این طرح در دو هکتار زمین کشاورزی به اجرا در آمد و فاز دوم نیز با اجرای طرح هایی مانند ساخت رودخانه تفریحی در سطح دو هکتار، آلاچیق، سوئیت های اقامتی، هایپر مارکت شیلاتی به وسعت دو هزار متر مربع، تالار اجتماع با ظرفیت 600 نفر و فروشگاه محصولات ارگانیک اجرا خواهد شد.

اکبری ادامه داد: با تکمیل فاز دوم این طرح اولین مجتمع سالم از نظر زیست محیطی در سطح کشور را خواهیم داشت که تمام انرژی مورد نیاز آن با نصب پنل های خورشیدی تامین خواهد شد و مشاور فاز دوم این طرح شرکت گلدن گروپ فرانسه است و مقرر شده که تا شهریور ماه سال آینده ساخت رودخانه تفریحی به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر علاوه بر قزل آلا، فیل ماهی( ازون برون) در این مجتمع تولید می شود، عنوان کرد: این مجموعه روزانه هزار تن ماهی به مردم عرضه می کند و در طول سال 250 هزار پرس ماهی کباب شده به فروش می رسد.

اکبری افزود: تمامی هزینه های ساخت این مجتمع آورده شخصی خود سرمایه گذار بوده و و تا کنون 3 میلیاردتومان هزینه شده و مراحل بعدی کار نیز بین 10 تا 15 میلیون تومان هزینه دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 677360
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.