دکتر جلیل کوهپایه زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این رشته های تحصیلی شامل فناوری اطلاعات سلامت و بهداشتی حرفه ای در مقطع کارشناسی است که رشته فناوری اطلاعات سلامت برای نخستین بار در سطح مراکز آموزش عالی استان مرکزی دایر می شود.
وی ادامه داد: بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رشته فناوری اطلاعات سلامت در دانشکده های تازه تاسیس ایجاد می شود و از این رو ساوه در این حوزه پیشتاز شده است.
وی تصریح کرد: 2 رشته جدید این دانشکده در دفترچه کنکور سال جاریوارد می شود و داوطلبان علاقه مند می توانند با اطمینان خاطر از کادر آموزشی و اساتید، این رشته ها را انتخاب کنند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: دانشجویان رشته فناوری اطلاعات سلامت، علاوه بر آموزش سواد رایانه ای، آموزش در حوزه سلامت را نیز فراگرفته و پس از فارغ التحصیلی در بخش مدیریت الکترونیکی سلامت دانشکده های علوم پزشکی جذب می شوند.
دکتر کوهپایه زاده گفت: رشته بهداشت حرفه ای نیز تاکنون در مقطع کاردانی فعال بوده و ازین پس شرایط برای تحصیل دانشجویان در مقطع کارشناسی فراهم است.
570 دانشجو در 12 رشته کاردانی و کارشناسی دانشکده علوم پزشکی ساوه مشغول به تحصیل هستند که پیش بینی می شود ادر بهمن ماه امسال به 700 نفر افزایش یابد.
حدود 350 نفر جمعیت ساوه و زرندیه نیز از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه بهره مند هستند.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.