به گزارش ایرنا، عباس قاسمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از ساعات اولیه تیراندازی در پارک شهید باهنر(جنگلی) اراک، عملیات شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات مقدماتی، عاملان این جنایت که 2 نفر بودند و مخفیگاه آنان شناسایی و عملیات دستگیری این متهمان کلید خورد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک بیان کرد: پس از تعقیب و گریز های پلیس، سرانجام با همکاری نیروی انتظامی شهرستان شهریار متهمان دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: این متهمان روز (شنبه) به منظور پیگیری سیر و مراحل پرونده قضایی به اراک منتقل می شوند.
قاسمی اضافه کرد: تیراندازی بامداد روز پنجشنبه هفته گذشته در پارک شهید باهنر اراک ( پارک جنگلی) چهار مجروح به جا گذاشت و مجروحان در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک بستری و تحت مداوا هستند.
وی در خصوص چگونگی این حادثه بیان کرد: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد 2 نفر از راکبان یک دستگاه موتورسیکلت به سوی چند جوان تیراندازی و از محل متواری شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک ادامه داد: در جریان این تیراندازی پنج نفر که از ناحیه کمر به پایین مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل شدند که وضعیت عمومی آنان خوب است.
وی بیان کرد: در تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی مشخص شد که ضاربان 2 نفر از اراذل و اوباش بوده اند که به علت اختلافات قبلی به گروهی دیگر از اراذل و اوباش تیراندازی کرده اند.
قاسمی، همچنین از بازداشت موقت سه نفر از کارکنان شهرداری ساوه خبر داد و گفت: این افراد به دلیل تصرف در اموال دولتی و ارتشاء تحت تعقیب بودند که هم اکنون در بازداشت به سر می برند.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کنند.
شهرستان ساوه نیز از توابع استان مرکزی است و در این شهرستان بر اساس آخرین آمار 259 هزار و 30 نفر جمعیت در این شهرستان زندگی می کنند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.