به گزارش ایرنا، دکتر علی اکبر کریمی شامگاه جمعه در بازدید از نمایشگاه بزرگ جشن رمضان ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی عنوان کرد: اختصاص این میزان تسهیلات در زمینه ایجاد اشتغال و درآمد زایی این قشر در سال های آینده اثرگذار است.
وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در امر قانون گذاری و مصوبات اثرگذار برای حمایت از مددجویان کمیته امداد تلاش دارد به طوری که در برنامه ششم توسعه مصوبات اثرگذاری مورد توجه قرار گرفته که اهم آن افزایش سه برابری مستمری مددجویان است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان افزود: مستمری مددجویان کمیته امداد طبق مصوبات به 20 درصد حداقل حقوق رسیده است و با افزایش سالانه حقوق به طور قطع این مستمری نیز افزایش می یابد که نقش بزرگی در توانمندسازی و کمک به مددجویان دارد.
وی افزود: برگزاری این نمایشگاه اقدام مهمی در ارائه توانمندی های مددجویان تحت پوشش امداد همچون خانواده های کم بضاعت، زنان بی سرپرست و ایتام است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این نمایشگاه تولیدات مددجویان که حاصل حمایت از نیروهای خلاق و کارآفرین خانواده امداد است دستاوردهای این نهاد مردمی را به نمایش گذاشته است و امید می رود همانطور که در برنامه ششم توسعه کشور به تصویب رسیده است سالانه 10 درصد از مددجویان امداد با توانمندی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.
کریمی تصریح کرد: نمایشگاه جشن رمضان مددجویان امداد خدمات به ثمر نشسته را در این نهاد نشان می دهد که افراد با تولیدات خود به درآمدزایی رسیده اند، توانمند شده اند و امید است بیش از گذشته در این مسیر موفق باشند.
استان مرکزی صاحب هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
6992/6013/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.