به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در جلسه کارگروه اجتماعی استان با بیان این مطلب گفت : جلسه‌های کارگروه اجتماعی به دلیل برگزاری انتخابات به موقع برگزار نشد که برای جبران آن می‌توان ماهانه دو جلسه برگزار کرد تا طبق برنامه پیش برویم .
شکرالله حسن بیگی ضمن تاکید برضرورت توجه جدی به بحث آسیب های اجتماعی در دستگاه هایی که از اعتبارات حوزه اجتماعی برخوردارند متذکر شد : در جلسه آینده دستگاه‌هایی که در بخش اجتماعی اعتبار دریافت کرده‌اند باید گزارش کاملی از اقدامات انجام شده ارائه دهند .
وی خاطرنشان کرد: دستگاه های مربوطه بهتر است قبل از اینکه اعتبارات تخصیص داده شود پیشنهاداتشان را در رابطه بابرنامه‌های مرتبط با مسائل اجتماعی به ویژه مقابله با آسیب‌های اجتماعی را تنظیم کرده و به صورت مکتوب پیشنهادها در کارگروه ارائه شود تا با امضای استاندار به وزارت کشور جهت تایید و اجرا ارجاع داده شود .
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی ایجاد دو مرکز کنترل آسیب های اجتماعی در شهرهای ساوه و شازند را اقدامی سنجیده و شایسته تقدیر برشمرد و تصریح کرد : پرداختن به مشکلات و آسیب های اجتماعی در شهرستان‌ها یک الزام واجب است که می‌تواند نتایج مطلوبی در بر داشته باشد .
وی بیکاری را یکی از عوامل مهم در بحث آسیب ها دانست و از وضعیت اشتغال در شهرهای خمین و شازند ابراز ناخرسندی کرد و افزود : وضعیت اشتغال در استان مرکزی خوب ارزیابی می شود ، اما با این وجود نرخ اشتغال در دو شهرستان خمین و شازند مناسب نیست و رفع این مشکل باید مورد توجه واقع شود.
حسن بیگی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت : حضور پرشور مردم خلق یک حماسه بود . اینک که دکتر روحانی با رای اکثریت بالای مردم انتخاب شده ، قاعده این است کشور بر اساس دیدگاه منتخب مردم اداره شود و تمامی مسئولین با هر دیدگاهی باید با جدیت پیگیر انجام وظایف و پیشرفت جامعه باشند .
وی خاطرنشان کرد : توسعه کشور نیازمند همکاری همه جانبه تمامی مردم و مسئولان است. برنامه‌هایی که دولت برای چهار سال آینده در نظر دارد در استان مرکزی نیز باید با همدلی و همفکری و با جدیت پیگیری شود و هیچ مسئله و چالشی نباید باعث غفلت از این مهم شود .
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با تاکید بر این نکته که غفلت از موضوع و مسائل اصلی و پرداختن به حواشی باعث متضرر شدن مردم می‌شود، تصریح کرد : امروز انتخابات تمام شده و دوران رقابت باید به دوران رفاقت تبدیل شود، باید تلاش کنیم که شرایط استان در شان مردم باشد .
حسن‌بیگی انتقاد سازنده را مفید و ضروری دانست و گفت : از انتقاد باید استقبال شود .در واقع نقد سازنده زمینه‌ساز رشد و توسعه است، اما در مقابل، تخریب به جامعه لطمه وارد می کند و انگیزه افراد برای خدمات را خدشه‌دار می‌کند.
براساس این گزارش ، بررسی وضعیت طلاق در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط ثبت احوال مصوبه پایانی این کارگروه بود .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 675611
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.