سرهنگ محمد رضا روشن دل روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی تماس تلفنی یک راننده در اتوبان تهران - ساوه (گردنه پیک) در محدوده شهرپرندک مبنی برسرقت خودرو با محموله ،ماموران نیروی انتظامی شهرستان زرندیه به محل اعزام شدند.
فرمانده نیروی انتظامی زرندیه گفت: پس از حاضر شدن نیروهای انتظامی به محل سرقت راننده خاور اعلام کرد زمانی که د رکنار اتوبان قصد بازدید از چرخ های خودرو خود را داشته یک دستگاه پژو 405 با چهار سرنشین کنار وی توقف کرده و پس از کتک زدن و بستن دست و پای راننده او را در بیابان رها کرده و خودرو را با بار به سرقت بردند.
سرهنگ روشن دل تصریح کرد: ماموران آگاهی شهرستان زرندیه پس از اطمینان از سرقت ،کشف خودرو را د ربرنامه کاری خود قرار دادند و ظرف کمتر از 2ساعت خودرو در یکی از خیابان های شهرستان رباط کر یم شناسایی شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه اضافه کرد: ماموران آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با دادگستری و فرماندهی انتظامی رباط کریم، سرکرده این باند سرقت را پس از مراجعه به خودرو سرقتی برای تخلیه بار، دستگیر کردند.
سرهنگ روشن دل اظهارکرد: سارقان دیگر نیز شناسایی شده اند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.
شهرستان زرندیه با مرکز شهر مامونیه وجمیعت 64 هزارنفر در شاهراه مواصلاتی مرکز به غرب و جنوب کشور قرار دارد که از نظر ترانزیتی بسیار حائز اهمیت می باشد.
/6013/4896خبرنگار : حمید فرقانی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.