محمدرضا بیدهندی روز پنج شنبه در دیدار با مدیر عامل گروه تولیدی صفا ساوه، افزود: وجود بحران های اقتصادی در حوزه تولید و صنعت کشور در سال های گذشته موجب شد این شرکت ها نتوانند به تعهدات قانونی خود در زمینه پرداخت حق بیمه کارکنان در موعد قانونی عمل کند و این مهم افزایش چشمگیر میزان بدهی های این شرکت را به همراه داشته است.
وی ادامه داد: تامین اجتماعی در این مدت برای برخورداری کارکنان این شرکت از چتر بیمه ای این سازمان به تعهدات خود در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران بدون وقفه عمل کرده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی 95 درصد از منابع تامین اجتماعی را از محل وصول حق بیمه افراد عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه پرداخت حقوق بیش از 75 هزار نفر مستمری بگیر استان مرکزی و تعهدات کوتاه مدت ( بیمه بیکاری و غرامت های ایام بارداری و بیماری ) باید بدون تاخیر از سوی سازمان تامین اجتماعی انجام شود هر گونه تاخیر و یا پرداخت نشدن حق بیمه از سوی کارفرمایان می تواند آثار اجتماعی در حوزه خدمت رسانی به ذینفعان به همراه داشته باشد.
بیدهندی افزود: در نشست های مسئولان ارشد گروه صنعتی صفا در سال های اخیر با تامین اجتماعی استان مرکزی توافق های مهمی برای رفع مشکلات بیمه ای این شرکت اتخاذ شد که امید است آثار مثبتی در حوزه تولید و بهبود وضعیت اقتصادی مطالبات دو طرف داشته باشد.
مدیر عامل گروه تولیدی صفا ساوه نیز در این نشست گفت: سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی با نگاه مثبت تمام تلاش خود را برای حل مسائل این گروه تولیدی داشته اند.
محمد رستمی صفا ضمن تشکر از توجه مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی برای حل مشکلات این شرکت ،متعهد شد: بر اساس توافق انجام شده، پرداخت حق بیمه کامل اردیبهشت ماه این شرکت در سال جاری اجرایی شود.
شرکت نورد و لوله صفا سازنده لوله‌های صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب و قوطی‌های صنعتی و ساختمانی است، که در سال ۱۳۷۰ تاسیس شده و عضوی از گروه صنعتی صفا است.
این شرکت با زیر بنای 297 هزار و 877 مترمربع با ظرفیت تولید یک و 6 میلیون تن در سال در شهر ساوه قرار دارد.
گروه صنعتی و تولیدی صفا از پیشتازان تولید لوله در خاورمیانه محسوب می شود.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.