سید مهدی ساداتی روز پنجشنبه در نشست ستاد هماهنگی راهپیمایی روز قدس افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ازسوی امام خمینی (ره)، مسئله قدس و ضرورت مبارزه با دشمن صهیونیست در بین جوامع اسلامی احیا شد.
وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی از راهپیمایی روز جهانی قدس نشات گرفته، ادامه داد: راهپیمایی روز قدس همواره دارای برکات و خیرات بسیاری برای ملت های اسلامی است و توانسته پرده از چهره خبیث اسرائیل و آمریکای جنایتکار بردارد.
فرماندار خمین اظهار کرد: مسلمانان جهان باید با بصیرت و روشن بینی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مواضع ضداسلامی آمریکا و رژیم وهابی عربستان که برآمده از منافع رژیم صهونیستی است را به دنیا نشان دهند.
وی گفت: وظیفه شرعی مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین، شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس است و از همه مسلمانان جهان به ویژه مردم همیشه در صحنه ایران انتظار می رود با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس سهمی به سزایی در به لرزه در آوردن پایه های سست و ننگین رژیم صهیونیستی داشته باشند.
ساداتی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی گروه تکفیری داعش در حرم امام خمینی(ره)و مجلس شورای اسلامی گفت: عکس‌العمل سریع و دلاورانه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در مقابله با این حادثه مقتدرانه و تحسین برانگیز است.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و تروریست‌ها باید بدانند، مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران امروز بیش‌ از هر زمان دیگر، با وحدت و انسجام در کنار مقام معظم رهبری همچون سال‌های حماسه‌ساز دفاع مقدس در برابر هرگونه تعرض، جانانه خواهند ایستاد و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.
فرماندار خمین بیان کرد: روز قدس امسال مصادف با اتحاد اعراب و اسرائیل است و به همین دلیل راهپیمایی در این روز از اهمیت بیشتری برخوردار است.
در این نشست مصوب شد راهپیمایی روز قدس ساعت 11 صبح از میدان 15 خرداد شهرستان خمین شروع و تا مصلی امام خمینی ادامه یابد و نماز گزاران پس از آن در آیین عبادی سیاسی جمعه شرکت کنند.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.