بهرام ظهور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرکت نورد و لوله صفا واقع در اتوبان تهران از مهمترین مجموعه های صنعتی استان و کشور محسوب می شود که خبر تعطیلی ان توسط برخی رسانه ها واقعیت ندارد.
وی اظهار کرد: با توجه به تامین نشدن مواد اولیه، این واحد نسبت به تعطیلات تابستانی یک هفته ای به کارگران خود اقدام کرده و قرار است در این مدت برخی اقدامات اداری انجام شده و سه شنبه هفته آینده، کارگران در محل کار خود حاضر شوند.
وی تصریح کرد: البته چهار ماه حقوق معوقه کارگران این مجموعه پرداخت نشده که قرار است با دریافت مطالبات شرکت، فرآیند پرداخت در ماه های آتی در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به فعالیت یک هزار و 73 نفر در شرکت نورد و لوله صفا گفت: روز گذشته 54 تریلی مواد اولیه وارد کارخانه و 40 تریلر تولیدات خارج شده که این مهم ناقض اخبار تعطیلی این واحد توسط برخی رسانه هاست.
معاونت فنی رئیس هیات مدیره گروه صنعتی صفا در استان مرکزی ادامه داد: این شرکت تولیدکننده لوله های اسپیرال 1 و 2 ویژه انتقال آب و گاز و لوله های انتقال گاز RW است که با قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، وزارت نیرو و وزارت نفت قرارداد دارد و لوله های بسیار بزرگ انتقال آب استان های مرزی توسط این مجموعه تولید می شود.
ظهور با بیان اینکه بدهی های تامین اجتماعی این واحد تقسیط شده، ادامه داد: برخی مسائل مالیاتی این شرکت نیز پیگیری و حل شده است.
به گفته وی شرکت نورد پروفیل ساوه نیز بدون مشکل در 2 شیفت کاری فعال است.
در حال حاضر بر اساس پروانه بهره برداری 550 واحد صنعتی در ساوه وجود دارد که از این تعداد حدود 60 واحد محصول تولیدی خود را به خارج از کشور صادر می کنند.
ساوه پس از اراک در مقام دوم صنعتی استان مرکزی قرار دارد اما اشتغال مستقیم این واحدها بر اساس مجوزها، 38 هزار و 500 نفر است که در این شاخص ساوه در رتبه نخست استان است.
ساوه با جمعیت حدود 290 هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی بوده که نقش عمده ای در تولید و اقتصاد کشور دارد.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.