به گزارش خبرآنلاین، احمد علمی در مراسم معارفه دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه که در سالن اجتماعات خانه کارگر این شهرستان برگزار شده, با اشاره به عامل سقوط جوامع اظهار داشت: یکی از عوامل سقوط جوامع زمانی است که خیانت در آن جامعه جایگاه پیدا کند، در مبانی فقهی, قانونی واجتماعی خیانت در امانت جرم است متاسفانه امروز در جامعه خیانت فراگیر شده است.
وی افزود: ما امروز در جایگاه امتحان هستیم برگه امتحان در دست ما قرار دارد، اینکه چه می‌کنیم و چه می‌بینیم که خیانت کرد باید سرزنش شود ولی متاسفانه ما موانع بزرگ برای مقابله مواجه هستیم.
مشاور دبیرکل خانه کارگر کشور تصریح کرد: در گذشته این مصیبت‌ها وجود داشت ولی مردم هم‌پای امام علی (ع) برای مبارزه به پا خواستند و این موانع برداشتند.
علمی ادامه داد: یکی دیگر از عواملی که سقوط جوامع به همراه دارد ریاکاری است باید به دنبال علت وان را ریشه یابی کرد، ریا همچون گلی است که در کود که اگر در جامعه پرورش یابد جامعه سقوط می‌کند.
وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام جهانی و فراگیر است چرا باید شاهد ریا وخیانت باشیم، چرا ما نباید باصداقت در جامعه حضور پیدا کنیم؟ چرا گزارشاتی که ما به بالا دستی باید بدهیم غیر از آن چیزی باشد که محقق شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 674380
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.