به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی شاکری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح در قالب 15 کلاس برگزار می شود و مؤسسات قرآنی ریحانة‌النبی(س) و ولیعصر(عج) نیز این طرح را پوشش می دهند.
وی بیان کرد: طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۱ در 2 بخش حفظ و مفاهیم کاربردی اجرا می‌شود وعلاوه بر بررسی نکات قرآنی و دانستن مبانی دینی، به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز کمک شایانی کمک می‌کند.
حجت الاسلام شاکری اظهار کرد: این طرح مشوقی است تا نوجوانان علاوه بر حفظ آیات با مفاهیمی که می‌تواند مسیر زندگی را مشخص کند بتوانند مبانی و دستورات دینی را سرلوحه زندگی اسلامی خود قرار دهند.
مسئول سازمان تبلیغات شهرستان فراهان تصریح کرد: دوره آموزشی حفظ سوره ملک ویژه ماه رمضان در قالب طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۱ در حال‌ برگزاری است و علاقه‌مندان تا پایان این ماه فرصت دارند سوره را حفظ کنند.
وی عنوان کرد: طرح قرآنی بشارت۱۴۵۱ علاوه بر حفظ سوره (ملک) حفظ سوره (واقعه) را نیز در بر دارد که این طرح از اول تیرماه سال جاری در قالب پنج کلاس و با حضور ۷۵ قرآن‌آموز برگزار می‌شود.
حجت الاسلام شاکری خاطر نشان کرد: این طرح در حال ثبت نام بوده و علاقه مندان برای شرکت در کلاس‌های حضوری یا غیرحضوری می‌توانند به مؤسسات قرآنی مراجعه کنند.
مسئول سازمان تبلیغات شهرستان فراهان گفت: مؤسسات قرآنی می‌توانند در 2 بخش برگزاری کلاس‌های حضوری بر اساس درسنامه جامع این طرح و برگزاری آزمون حفظ سوره مبارکه (ملک) و (واقعه) در این طرح ملی مشارکت کنند.
حجت الاسلام شاکری افزود: درماه مبارک رمضان آزمون این طرح بزرگ قرآنی برگزار می شود و در روز عیدفطر قرعه کشی برگزیدگان صورت می گیرد.
شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی بوده که دارای 2 بخش مرکزی به مرکزیت فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین با 28 هزار و 994 نفر جمعیت است.
7114/ 6013/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده:مزگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.