به گزارش ایرنا، عباس قاسمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: به دنبال بروز مشکل کمبود نقدینگی در موسسه اعتباری توسعه (آرمان) استان مرکزی، در برخی از فضاهای مجازی هجمه ای با عنوان وجود مشکل یا خلا قانونی در دیگر موسسات مالی و اعتباری رصد شده، که این امر صحت ندارد.
وی ادامه داد: همه بانک های خصوصی و موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز قانونی، زیر نظر مستقیم بانک مرکزی فعالیت می کنند و هیچ یک کمبود اعتبارات و نقدینگی ندارند.
دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان کرد: مردم نسبت به سپرده گذاری در بانک های خصوصی و موسسات دارای مجوز از بانک مرکزی، آرامش خاطر داشته باشند چرا که هیچ یک از این بانک ها مشکلی ندارند و چالش موسسه اعتباری توسعه (آرمان) نیز در حال رسیدگی است.
قاسمی بیان کرد: چنانچه های مشتریان بانک های دولتی نیز در یک زمان سپرده های خود را مطالبه کنند، این بانک ها نیز دچار مشکل می شوند، بنابراین از مردم فهیم استان مرکزی انتظار می رود نسبت به این مسئله صبور باشند، چرا که سرمایه های آنها هم در بانک های دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی، از امنیت کامل برخوردار است.
به دنبال مطالبه بخش قابل توجهی از مشتریان موسسه مالی و اعتباری توسعه استان مرکزی، شعب این موسسه در روزهای اخیر با کمبود نقدینگی مواجه شد و پس از مدت زمانی تعطیلی، از پنج شنبه هفته پیش کار خود را سر گرفت.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.