به گزارش ایرنا، سید مهدی مقدسی شامگاه چهارشنبه در جشن سپاس حماسه بزرگ 29 اردیبهشت در جمع فعالان ستاد سلامت روحانی در استان مرکزی، افزود: مردم با رای خود در انتخابات به وظیفه مهمشان عمل کرده اند و اینک نوبت دولت است که با کابینه ای قوی و نیروهای کارآمد در بدنه دولت پای به صحنه بگذارد.
عضو فراکسیون امید خانه ملت توضیح داد: مجلس شورای اسلامی با تمام قوا از دولت و برنامه هایش حمایت می کند و هر مانع در مسیر راهبردهای قانونی را کمک می کند تا از میان برود تا با اجرایی شدن حداکثری برنامه های دولت پاسخ حضور پرشور مردمی داده شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم در دولت دوازدهم حضور افرادی را که با سیاست های دولت مخالف هستند برنمی تابند و از این حیث باید اصلاحات اساسی در حوزه مدیریت ها صورت بگیرد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لیست امید در 20 شهر در شورای اسلامی پنجم رای آورده است، گفت: رفتار انتخاباتی مردم در این دوره پیام مهمی داشت و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید متعهدانه و با همه قوا به صحنه بیایند و برای تحول آفرینی در حوزه شهری بکوشند.
مقدسی اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری در استان نیازمند تغییر نگرش است و می طلبد با انتخاب شهردار توانمند، برنامه محوری و تلاش هدفمند مشکلات مدیریت شهری رفع شود.
وی توضیح داد: مردم با آرای خود این پیام روشن را اعلام کرده اند که به دنبال نگاه سیاسی نیستند بلکه افراد توانمند و خبره را برای اداره کشور می خواهند.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی نیز در این جشن گفت: انتخابات فصل رقابت هاست و اینک که کارنامه انتخابات بسته شده، باید این رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و همه ظرفیت ها در راستای برنامه های دولت و توسعه کشور همراه و همگام شوند.
رضا آستانه افزود: رفتارهای انتخاباتی این دوره نیازمند تحلیل و مطالعه بیشتر است و باید ظرفیت ها و فرصت ها به خوبی برای آینده کاویده شود.
وی گفت: ستاد سلامت استان در انتخابات شیوه ها و دستاورهای خوبی داشتند و از زحمات فعالان این ستاد تقدیر می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز در این جشن گفت: پیروزی لیست امید در انتخابات شوراها گامی به جلو در بلوغ سیاسی است و اینک منتخبان شوراهای اسلامی بایدبا ارائه برنامه های شفاف و کارآمد و نظارت های مستمر بر حسن اجرای برنامه ها در تکمیل این رشد سیاسی قدم بردارند.
دکتر حسن طاهراحمدی افزود: جامعه پزشکان و حوزه سلامت استان مرکزی به عنوان طیفی از نخبگان استان مرکزی در انتخابات 29 اردیبهشت به صورت آگاهانه و فعال به صحنه آمدند و نقش دانشجویان نیز در رقم خوردن این حماسه پررنگ و اثرگذار بود.
وی توضیح داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پارلمان های محلی نقش مهمی را در تصمیم سازی های کلان و اثرگذار شهرها و روستاها دارند و می طلبد که شوراهای اسلامی پنجم با برنامه ، اصولی و پررنگ در ساماندهی مشکلات حوزه اجتماعی و سلامت عمل کنند.
در این جشن از فعالان ستاد سلامت ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی تقدیر شد.
6013/6992/خبرنگار:آذراسفندیاری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.