به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، مهرنوش رفیعی گفت: در این طرح براساس دستورالعمل‌ و بخشنامه‌های وزارت نیرو در طرح های مدیریت بار، تابستان سال 96 (در بازه‌ی زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور ماه) با عنوان طرح ذخیره عملیاتی و طرح کاهش و قطع باربرنامه ریزی شده است.
وی افزود: به مشترکان صنعتی بالای 100 کیلووات استان در خصوص مزایای پیک سایی اطلاع رسانی شده که در صورت عقد تفاهم نامه و همکاری مناسب، با آرامش از این بازه زمانی در فصل تابستان گذرخواهیم کرد.
رفیعی با بیان اینکه مشارکت 396 مشترک صنعتی استان در طرح های تعطیلات، تعمیرات و ذخیره عملیاتی سال 95 موجب کاهش حدود 149 مگاواتی برق شده عنوان کرد: این مشارکت و همکاری، پرداخت بالغ بر 25 میلیارد ریال به عنوان پاداش در بهای برق مصرفی صاحبان صنایع را به دنبال داشته است.
مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار کرد: کشاورزان در این خصوص می توانند تا 15 خردادماه سال جاری به ادارات برق محل خود مراجعه و مبادرت به امضای تفاهم نامه کنند.
رفیعی خاطرنشان کرد: اگر مالکان چاه های کشاورزی، از 15 خرداد لغایت 15 شهریور مبادرت به خاموش کردن موتور چاه کشاورزی خود درساعات اوج مصرف بارشبکه (11 تا 15 ویا 20 تا 24) کنند، مطابق بخشنامه اعلام شده از پرداخت هزینه برق مصرفی در دوره مربوطه معاف می شوند.
وی تصریح کرد: مشترکان دیماندی که به عنوان صنایع کشاورزی فعال هستند نیز می توانند از سال جاری در طرح های پیک سایی شرکت کرده و از تسهیلات پیش بینی شده برخوردار شوند.
رفیعی گفت: همکاری 514 مشترک کشاورزی در طرح های پیک سایی تابستان سال گذشته با کاهش 15 مگاواتی منجر به تخفیف 3میلیارد و 327 میلیون ریالی در بهای برق مصرفی کشاورزان استان مرکزی شد.
684 هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.
7114/3075/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.