به گزارش ایرنا، علی عباس فلاحتی مطلق روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بازگرداندن زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده ها امری انسانی و ارزشمند است و در این راستا برنامه گل ریزان با هدف تامین منابع مالی برای آزادی این زندانیان در ماه رمضان تدارک شده است.
وی ادامه داد: در برنامه تلویزیونی 'قبول باشه' که قبل از نماز مغرب و عشاء از شبکه استانی آفتاب پخش می شود نیز شرایط زندانیان غیرعمد برای مردم استان تشریح می شود تا خیران از فرصت ماه مبارک رمضان در راستای آزادی زندانیان مذکور استفاده کنند.
مدیرکل امور زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی بیان کرد: جشن گل ریزان در همه شهرستان های استان برگزار می شود اما،این برنامه در مرکز استان در 27 ماه مبارک رمضان در مجتمع فرهنگی تفریحی کوه نور اراک برگزار می شود.
وی بیان کرد: خیران استان مرکزی سال گذشته سه میلیارد ریال در جشن گل ریزان و سه میلیارد ریال نیز از طریق برنامه قبول باشه به ستاد دیه استان اهداء کردند که بر این اساس 64 زاندانی جرائم غیر عمد در استان از زندان آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.
فلاحتی مطلق اظهار کرد: خیران استان مرکزی در مجموع پارسال 217 زندانی جرائم غیر عمد استان مرکزی را با اهداء مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و 600 میلیون ریال آزاد کردند و شکات نیز پنج میلیون و 400 میلیون ریال از مطالبات خود را به این زندانیان بخشیدند.
وی اضافه کرد: زندانیان جرائم غیر عمدی بیشتر به جرم های مهریه، نفقه، تصادف و بدهکاری های مالی غیر کلاهبرداری در زندان به سر می برند.
مدیرکل امور زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی یادآوری کرد: خیران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0216268687001 بانک ملی ایران ستاد دیه استان مرکزی واریز کنند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.