حسن شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:50 تن برنج سفید توسط اتحادیه تعاون روستایی برای سه شهر تابعه و روستاهای اطراف در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: همچنین برای شهر ساوه نیز 46 تن برنج سفید توزیع می شود که قیمت مصوب این برنج ها برای مصرف کننده 27 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم است.
شریفی اضافه کرد: هر متقاضی می تواند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و عاملان توزیع، حداکثر تا 15 کیلوگرم برنج را با ثبت کد ملی در سامانه مخصوص این مهم، خریداری کند.
مدیر جهاد کشاورزی ساوه ادامه داد: همچنین 80 تن شکر نیز به قیمت هر کیلوگرم 28 هزار و 550 ریال در حال توزیع است.
شریفی با بیان اینکه اقلام اساسی از جمله برنج، شکر، مرغ و گوشت قرمز به اندازه کافی ذخیره شده، گفت: در صورت افزایش تقاضا و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت ها، کالاهای ذخیره شده به مرور وارد بازار می شود.
وی بیان کرد: هم اینک یک هزار و 200 کیلوگرم گوشت مرغ نیز ذخیره سازی شده و به تدریج با قیمت هر کیلوگرم 56 هزار ریال روانه بازار می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه گفت: گوشت قرمز منجمد به تدریج از استان های تهران و قم وارد شده و با قیمت هر کیلوگرم 230 هزار ریال در حال توزیع است.
شهرستان ساوه با 290 هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که با دارا بودن 550 واحد صنعتی نقش مهمی در اقتصاد و توسعه کشور دارد.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.