حجت الاسلام سید علی حسینی روز جمعه در بازدید ازشعب اخذ رای در گفت وگو با ایرنا افزود: در صف های طولانی رای دهندگان حضور جوانان و رای اولی ها چشمگیر است و این مهم از بصیرت و شعور سیاسی بالای جوانان حکایت دارد.
وی اظهارکرد: این علاقه مندی و حماسه حضور دستاوردهای ارزشمندی در بعد بین المللی دارد و به دنیا می فهماند مردم همیشه در صحنه این مرزو بوم، همواره پشتیبان کشور هستند.
امام جمعه خمین گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با اتحاد و انسجام و با حضور هدفمند در پای صندوق های رای بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی، امام و شهدا ثابت کردند.
وی اظهار کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بسیار سرنوشت ساز است و در عرصه ملی و بین المللی نیز سبب تقویت نظام اسلامی می شود.
امام جمعه خمین گفت: هر برگ رایی که به صندوق انداخته می شود در واقع مهر تاییدی بر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه خمین گفت: دشمنان با تبلیغات منفی تلاش کردند، مردم را نسبت به این نظام دلسرد کنند، اما امروز مردم با این شور و نشاط در پای صندوق های رای جواب کوبنده ای به دشمنان دادند.
برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از هشت صبح جمعه در 103 شعبه اخذ رای در خمین آغازشد.
636 داوطلب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان با یکدیگر برای تصاحب 323 کرسی شورا در شهر و روستا رقابت می کنند.
63 داوطلب در شهر خمین، 9 داوطلب در شهر قورچی باشی، 381 داوطلب در بخش مرکزی و 184 داوطلب نیز در بخش کمره نامزد انتخاباتی شدند.
در مجموع تعداد 12 نفردر شهر شامل خمین هفت نفر و شهر قورچی باشی پنج نفرو 311 نفر روستایی منتخب شورای اسلامی شهری و روستایی خواهند شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت در 2 شهر ،2 بخش و هفت دهستان دارد.
7277/3075/خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.