به گزارش ایرنا، آیت الله دری نجف آبادی در حاشیه این رخداد در جمع خبرنگاران گفت: ملت بزرگ ایران در 40 سال اخیر نشان داده اند که در هر شرایطی هوشمندانه و مقتدر پای نظام اسلامی و انقلابشان هستند و امروز نیز با خلق حماسه ای ماندگار مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی می زنند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در این فرآیند ملی یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را ناامید می کنند و حضور معنادارشان در پای صندوق های رای سرمایه ای عظیم برای کشور است و تداوم راه امام راحل، خون مقدس شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب است.
امام جمعه اراک ادامه داد: بر اساس فرمایش های مقام معظم رهبری رای ملت امانت است و برنده نهایی انتخابات مردم فهیم ایران اسلامی هستند.
آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: حضور مردم از ساعت های اولیه انتخابات تاکنون به حدی است که دوستان انقلاب را شاد و دشمنان نظام اسلامی را از توطئه پراکنی مایوس کرده است.
وی گفت: هر فردی که به عنوان رئیس جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی انتخاب شود برگزیده مردم و قابل احترام برای همگان است و باید با حمایت قاطع او را در پیشبرد ماموریت ها و تکالیفی که برعهده اش گذاشته می شود، یاری کرد.
وی اظهار کرد: پس از رای گیری و اعلام نتایج رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود و همه بازیگر صحنه برادری و مودت باشیم و اتحاد و انسجام می را تقویت کنیم.
یکهزار و 70 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یکهزار و 420 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر شده است.
در این دوره از انتخابات پنج هزار و 828 نامزد برای تصاحب 177 کرسی شورای اسلامی در شهرها و 2 هزار و 669 کرسی شورایی روستایی در استان مرکزی با هم رقابت دارند.
25 هزار نفر در استان مرکزی کار برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.
3017/6013/خبرنگار:مصطفی مجللی نسب***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.