حجت الاسلام سید علی حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با اتحاد ، انسجام و همدلی با حضور هدفمند در پای صندوق های رای بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی، امام و شهدا ثابت می کنند.
وی اظهار کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات سرنوشت ساز است و در عرصه ملی و بین المللی باعث تقویت نظام اسلامی، و در داخل پشتوانه ای برای مسئولان است.
وی، با دعوت مردم به حضور پر شور و با نشاط در انتخابات گفت: هر برگ رای که به صندوق انداخته می شود در واقع مهر تاییدی بر مشروعیت نظام و مهر باطلی بر تمامی نقشه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: مردم ایران همواره در عرصه های مختلف نظام، پایداری و پشتیبانی خود را ثابت کرده اند و انتخابات یکی از عرصه هایی بوده است که مردم در ادای تکلیف پیشقدم و مسئولیت پذیر بوده اند.
وی افزود: این حضور گسترده همیشگی مردم به ویژه در انتخابات سبب در هم ریختن بسیاری از نقشه های دشمنان و در واقع پاسخ داندان شکن ، محکم و قاطعی به این دسیسه های بدخواهان نظام است.
امام جمعه خمین تصریح کرد: در نظام اسلامی تک تک مردم در سرنوشت کشور مسئول هستند و با حماسه آفرینی و شکوه حضور خود علاوه بر پاسخ کوبنده به دشمنان کشور، آینده را با این تصمیمات می سازند.
حجت الاسلام حسینی گفت: بصیرت و آگاهی در انتخاب باید سرلوحه کار رای دهندگان باشد و افراد مومن، قاطع، دلسوز، مسئولیت پذیر، ساده زیست، شایسته، متعهد، دیندار و مدبر را برای پیشبرد امور اجرایی کشور و شوراهای اسلامی انتخاب کنند.
وی بیان کرد: اطاعت از رهبری و حراست از آرمان های دینی و انقلابی پایه های نظام است و تکلیف مردم در انتخابات گزینش بهترین ها در خط ولایت و رهبری است.
وی اظهارکرد: ارکان تصمیم ساز نظام نیازمند خادمان دلسوز، بصیر، متعهد، دشمن شناس و ساده زیست هستند و مردم باید این ملاک ها را در انتخاب خود مدنظر بگیرند.
امام جمعه خمین گفت: معیارهای انتخاب اصلح در قرآن مشخص شده است و باید به آن توجه کرد و این معیارها مورد تاکید معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم است.
وی توصیه کرد: مردم باید در فرصت محدود تا شروع رای گیری با مطالعه عمیق فرد اصلح را بر اساس وظیفه شرعی و ملی انتخاب کنند.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.
7277/6013 خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.