به گزارش ایرنا، رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان مرکزی در حاشیه این کارگاه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یکصد هنرمند از نقاط مختلف این استان در این کارگاه هنری شرکت کردند.
مظاهر آذرپی افزود: این کارگاه با حمایت معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر و انجمن هنرهای تجسمی استان مرکزی برگزار شد.
وی ادامه داد: آثار هنرمندان شرکت کننده در این کارگاه، ضمن جمع آوری و انتشار به صورت کتابچه، در نمایشگاهی اختصاصی در خرداد ماه امسال و در نگارخانه استاد واشقانی فرهنگسرای آئینه اراک در معرض دید عموم قرار می گیرد.
رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان مرکزی بیان کرد: رایزنی لازم با استانداری مرکزی، فرمانداری و شهرداری اراک نیز برای نصب آثار هنرمندان در میادین و خیابان های اصلی این شهر انجام شده است.
وی در خصوص نخستین جشنواره غیر حضوری نقاشی نیز گفت: این جشنواره نیز با حضور یکصد هنرمند جوان از نقاط مختلف استان با موضوع امام زمان(عج) برگزار شد.
آذرپی بیان کرد: این جشنواره غیر حضوری به مدت یک ماه ادامه داشت و آثار هنرمندان امروز برای داوری به تهران ارسال شد.
400 هنرمند به صورت سازماندهی شده زیر نظر انجمن هنرهای تجسمی استان مرکزی فعالیت می کنند که از این تعداد 200 نفر تحت پوش بیمه تامین اجتماعی هستند.
بر اساس اساسنامه تامین اجتماعی هنرمندان رشته های هنرهای تجسمی باید حداقل سه نمایشگاه انفرادی برگزار کرده باشند تا بتوانند از خدمات این نهاد استفاده کنند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.