به گزارش ایرنا، پروانه مافی عصر چهارشنبه در همایش حمایت از دکتر روحانی در محل ستاد مرکزی اصلاح طلبان ساوه افزود: در سال 91 درآمد هر بشکه نفت 104 دلار و مجموع اعتبار درآمدهای نفتی، گاز و مشتقات آن 250 میلیون دلار بود که قیمت هر بشکه نفت در دولت یازدهم به 44 دلار کاهش یافت.
وی اظهار کرد: در دولت یازدهم اعتبارات 100 میلیون دلار کاهش یافت اما در عین حال، دولت 100 میلیون دلار بیشتر هزینه کشور کرد.
وی دولت های نهم و دهم را بدهکار و ورشکسته دانست و گفت: بانک ها تحریم بودند، پول فروش نفت را با چمدان به کشور وارد می کردند و کشتی محموله های صادراتی تنها در مسیرهای خاصی اجازه سفر داشتند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت یازدهم در شان ملت ایران و با فرهنگ اسلامی ایرانی کشور را اداره کرد.
مافی گفت: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری بسیار سخت شده چرا که تهمت، افترا و دروغ پردازی و بداخلاقی ها اوج گرفته است.
وی ادامه داد: یکی از انتقادات وارد بر دولت یازدهم این است که بر خلاف انجام اقدامات بسیار و موثر، به دلیل آبروداری و دوست داری نظام بسیاری از مشکلات را نگفت و سکوت کرد در حالی که باید گزارش لحظه به لحظه را به مردم ارائه می کرد.
مافی افزود: روحانی یک دولت نابسامان، بی انضباط را با صندوق خالی از پول تحویل گرفت و نجیبانه شروع به کار کرد و امروز که زیرساخت ها آماده شده، می خواهند دولت را از او بگیرند.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: نباید اجازه داد کار دولت نیمه کاره رها شود چراکه در تاریخ جمهوری اسلامی نیز دولت نیمه کاره نداشته ایم، دور اول زمان اقدامات سخت افزاری و دور دوم مرحله امور نرم افزاری است.
مافی گفت:نظام سلامت هدیه دولت یازدهم به مردم ایران است و بیش از 11 میلیون فاقد بیمه، زیر چتر حمایتی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: آیا دولتی که ایران را از فشار جنگ خانمان سوز خارج کرد ناکارآمد است؟
وی افزود: هم اکنون در تولید گندم خودکفا شده ایم و علاوه بر تامین گندم سال جاری، سه میلیون تن آماده صادرات است.
به گفته وی نخستین محموله گندم صادراتی ایران 30 اردیبهشت جاری از بندرامام خمینی (ره) ارسال می شود.
این نماینده مجلس بیان کرد: دولت یازدهم پس از 38 سال موفق به خرید 100 فروند هواپیما شده و شبکه پرسرعت ملی اطلاعات را نسبت به سال 91 ، حدود 6 برابر افزایش داده و اشتغال زایی را که در پایان سال 91، صفر بود به 1.5 میلیون رساند.
مافی گفت: امروز ادعای سوئیس بودن نداریم اما بدون شک ونزوئلا هم نشدیم که اگر آن مسیر قبل را می رفتیم دچار فروپاشی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می شدیم.
وی افزود: پرونده هسته ای ایران 13 سال حل نشد اما دولت یازدهم در کمتر از سه سال جایگاه هسته ای کشور را در دنیا تثبیت کرد و تمام تحریم ها به جز تحریم های نظامی که در برجام لحاظ نشده، برداشته شد.
مافی گفت: عده ای به دروغ برای فریب مردم از نافرجامی برجام می گویند در حالی که تنها دکتر روحانی و وزیر محبوب وی دکتر ظریف می توانند برجام را ادامه دهند.
وی با اشاره به افزایش 20 درصدی صادرات کشور نسبت به واردات پس از 85 سال افزود: 25 میلیارد دلار قاچاق در سال 91 به 10 میلیارد دلار در دولت یازدهم کاهش یافته و تلاش های زیست محیطی ایران نیز 9 پله ارتقا یافته است.
به گفته مافی 29 اردبیبهشت آغازی برای ساخت ایرانی برتر در منطقه خواهد بود.
7269/3075/1876
خبرنگار: الهام بابایی** انتشار دهنده:غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.