به گزارش ایرنا، سید مهدی مقدسی در گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان استان مرکزی که با حضور اسحاق جهانگیری و هزاران نفر از حامیان حسن روحانی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد، اظهار کرد: در سال 92 شما به صحنه آمدید و ناامیدی را به امید، بی تدبیری را به تدبیر و بی برنامگی و افراطی گری را به اعتدال تبدیل کردید.
افزود: در روز جمعه، تدوام این راه را در پای صندوق رای تضمین خواهید کرد، قاعده بازی را بلد هستیم در روزهای اخیر اتهاماتی را به جهانگیری و دکتر روحانی روا داشتند که این دو مرد جوابی به آنها ندادند، چراکه فرق بین دولت روحانی و دولت های قبل، صداقت است.
وی تصریح کرد: روحانی نشان داد که صداقت اصل اثرگذاری است و راه روحانی با حضور شما ادامه خواهد داشت؛ روحانی کشتی به گل نشسته اقتصاد را تحویل گرفت و بازسازی کرد و قطار کشور را به ریل بازگرداند و با حضور در پای صندوق های رای در روز جمعه، شنبه جشن پیروزی را برپا خواهیم کرد.
در این همایش رضا آستانه رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی نیز گفت: ملت ایران راه خود را برگزیده و دیگر به عقب باز نمی گردد، همگان می دانند که دلواپسان سیاه نمایی می کنند و همان کسانی هستند که کاسبان تحریم هستند.
29 اردیبهشت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در کشور برگزار می شود.
6992/3075
خبرنگار: آذر اسفندیاری*** انتشاردهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.