به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: برنامه ریزی های جامع و تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان انجام شده است.
وی بیان کرد: در روز رای گیری، یکهزار و 70 شعبه با یک هزار و 80 صندوق اخذ رای در این استان آراء مردم را جمع آوری می کند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در راستای برقراری تامین امنیت شعب و صندوق های آراء توان نیروهای بسیج و سپاه نیز به کار گرفته شده است.
سردار عزیزی عنوان کرد: از مجموع یکهزار و 70 شعبه اخذ رأی، تعداد 693 شعبه اخذ رای توسط کارکنان فرماندهی انتظامی استان تامین امنیت می شود و برابر هماهنگی‌های انجام شده با سپاه روح الله استان، امنیت تعدادی از شعبات به این نیرو واگذار شده است.
وی گفت: نیروی انتظامی استان با هرگونه فعالیت‌های مغایر با آرامش و تخلفات احتمالی انتخاباتی در چارچوب قانون در قبل،حین و بعد از انتخابات برخورد می کند و همه تلاش خود را در این راستا به کار گرفته شده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: انتخابات از ارکان مهم مردم سالاری دینی است و حضور حماسی مردم در انتخابات موجب عزت و اقتدار بیشتر نظام می شود.
سردار عزیزی گفت: انتظار است نامزدها و ستادهای انتخاباتی مقررات لازم در برگزاری انتخابات و تبلیغات را در ساعات باقی مانده رعایت کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری*** انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.