به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتظار از هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراها به عنوان معتمدان مردم و منطقه این است که قانون را به صورت کامل رعایت کنند و بی طرف باشند.
وی بیان کرد: در این دوره با تلاش های انجام شده هیات نظارت و هیات اجرایی به کم ترین رد صلاحیت ها در هر سه شهرستان انجامیده که این مهم گامی موثر و قابل تقدیر است.
حسینی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو افراد از همه اقشار و طیف های سیاسی حضور دارند و می طلبد مردم با آگاهی، شناخت و دقت کافی فرد اصلح را برای اداره کشور و منطقه خود انتخاب کنند.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان تصریح کرد: نیاز است همه کاندیداها در چارچوب قوانین، تبلیغات خود را انجام دهند و برنامه های خود را ارائه دهند و از اختیاراتی که یک رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی دارد با مردم صحبت کنند تا شاهد موفقیت روز افزون کشور در همه عرصه ها باشیم.
وی، با تاکید بر این امر که رعایت موارد اخلاقی تا پایان انتخابات باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید برای پوشش معایب خود دیگران را مورد انتقاد قرار دهند زیرا این موارد زمان زیادی است که منسوخ شده و به دور از اخلاق اسلامی است.
حسینی، در خصوص سیاه نمایی و دروغ پردازی در انتخابات عنوان کرد: این مهم امری مردود است و اگر نامزدی بخواهد با این نگاه آرای مردم را جمع آوری کند، تمامی دستگاه های ذی ربط و مسئولان مربوطه در راستای قانون این اقدامات را برای مردم افشا خواهند کرد.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از مردم دعوت می شود روز 29 اردیبهشت ماه به پای صندوق های رای آمده و بر اساس شناخت و آگاهی به نامزدهای انتخاباتی خود رای دهند زیرا حضور مردم سرلوحه کار است.
حسنی گفت: حضور در انتخابات علاوه بر پشتیبانی مجدد از نظام جمهوری اسلامی، تحقق اهدف و آرمان های امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری، مشتی محکم بر دهن استکبار جهانی است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.