مهدی اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام تبلیغاتی در میادین و خیابان های شهر به صورت ریسه و بنر در ابعاد 50 در 70 در مکان های غیر مجاز و ممنوعه نصب شده بود.
وی اظهارکرد: بر اساس مفاد قانون انتخابات 21 مورد مصادیق تبلیغی مجاز و غیر مجاز در تبلیغات نامزدها وجود دارد که تمامی این موضوعات در نشست هایی به نامزدها اعلام شده بود و اقلام جمع آوری شده نشانه بی توجهی نامزدها به قانون انتخابات است.
وی ادامه داد: این تخلف ها در حالی انجام شده که حدود 50 مکان به وسعت یک هزار متر برای نصب پوستر ها و عکس ها و نیز نصب بنر های بزرگ در سطح شهر برای نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شده است.
شهردار دلیجان گفت: مردم شهر از بی توجهی نامزدهای شورای اسلامی نسبت به قوانین و نصب پوسترهای تبلیغاتی در مکانهای غیر مجاز معترض بودند.
وی گفت: پوسترهای نصب‌شده در محل‌های ممنوعه توسط تیم‌های عملیاتی شهرداری پاکسازی و امحا می شود و این تیم هر گونه پوستری که بر روی دیوار منزل ،ادارات ، تیرهای برق و محل‌های غیرمجاز نصب‌شده‌ باشد را پاکسازی و امحا می‌کند.
وی اظهارکرد: ضمن اینکه تیمی برای بررسی رعایت قانون تبلیغات انتخابات و تذکر به نامزدهای متشکل از دادستانی، نیروی انتظامی، شهرداری و هیات اجرایی هر روز در شهر مشغول گشت زنی است.
اسماعیلی، توصیه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که می خواهند در مسند مدیریت شهری قرار گیرند و تبلیغات غیر مجاز در محله ای ممنوعه باعث آزار و اذیت مردم، بر هم زدن سیمای شهر و آسیب به محیط زیست می شوند.
39 داوطلب برای گرفتن پنج کرسی شورای اسلامی شهر دلیجان با یکدیگر رقابت می کنند.
تبلیغات کلیه نامزدهای تایید صلاحیت شده، از 21 اردیبهشت آغاز و در ساعت هشت صبح 28 اردیبهشت 96 یعنی 24 ساعت، قبل از شروع اخذ رٱی، پایان می پذیرد.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.