به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی، در تقدیرنامه خطاب به استاندار مرکزی آمده است: خدمت در نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران، افتخاری زرین و پشتوانه معنوی گرانسنگی است که موجب مباهات خدمتگزاران بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود.
وزیر کشور در ادامه بیان کرده است: اینجانب لازم می دانم از اقدامات ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در امر مبارزه با مواد مخدر در سال 1395 تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون شما را مسئلت دارم.
در سال گذشته 12 نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در استان مرکزی برگزار شد که 68 مصوبه داشته و از این تعداد، 63 مصوبه اجرایی شده و پنج مصوبه نیز در دست اقدام است.
در شهرستان های استان مرکزی نیز سال گذشته 144 نشست برگزار شده است که 871 مصوبه در آنها شکل گرفته که از این تعداد 804 مصوبه اجرایی شده و 67 مورد نیز در دست اقدام است.
در حوزه مقابله با مواد مخدر نیز پارسال هفت تن و 717 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان مرکزی کشف و ضبط شد، 12 هزار و 932 نفر دستگیر شدند و 28 باند تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی و منهدم شد.
6991/3075/3005 خبرنگار: معصومه صفری*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.