به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدعلی گودرزی، افزود:گزارشی از سرقت طلا از یک آرایشگر زن در سطح خمین به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد که تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور گروه گشت کلانتری، زن و مرد جوانی که قصد سرقت از صاحب این آرایشگاه را داشتند با همکاری اهالی دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی ها مشخص شد که زن و مرد جوان با وارد شدن به یک آرایشگاه زنانه قصد سرقت طلای مالک را داشتند که بعد از خروج از محل، اهالی متوجه این سرقت شده و بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش می کنند.
سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: هر 2 متهم به یگان انتظامی انتقال و بعد از تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شدند.

*** محموله گردوهای قاچاق در دلیجان توقیف شد
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان یک محموله حامل گردو و مغز گردوی قاچاق کشف شد.
به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی هاشمی، افزود:در ادامه روند مبارزه با معضل قاچاق کالا به‌عنوان پدیده شوم اقتصادی ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.
وی افزود: در اقدام غافلگیرانه پلیس خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن 540 کیلوگرم مغز گردو و یک‌تن و 274 کیلوگرم گردوی قاچاق به ارزش 800 میلیون ریال کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
دلیجان از توابع استان مرکزی است که با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه اروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.