سید مهدی ساداتی روز سه شنبه در همایش رای اولی های خمین در کانون امام خمینی(ره) این شهر، افزود:هر تعرفه که رای اولی ها در 29 اردیبهشت ماه در صندوق های آرامی اندازند، تضمینی در شکوفایی کشور، اقتدار و عزت ایران اسلامی است و با اینرای اعلام وفاداری به رهبری و 300 هزار شهید سرافراز ایران را دارند.
وی اظهارکرد: دانش آموزانی دارای شعور و بلوغ سیاسی هستند که در کنار دیگر اقشار و آحاد جامعه برای سرنوشت سیاسی کشور خود با احساس مسئولیت تصمیم گیری کنند.
ساداتی بیان کرد: هر چه حضور مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان در انتخابات با نشاط و پر رنگ باشد و همه از حق سیاسی خود برای تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی بیشتر استفاده کنند، نظام مقدس ایران اسلامی در صحنه منطقه ای و بین المللی بالنده تر است.
فرماندار خمین گفت: در 29 اردیبهشت 2 انتخابات مهم در کشور برگزار می شود که در یکی تکلیف سکان ارشد اجرایی کشور و در دیگری پارلمان های محلی روشن می شود و هر دو از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.
ساداتی عنوان کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات باید با بصیرت و آگاهی کامل اصلح ترین افراد را برای این جایگاه ها برگزینند و بر اساس حقوق شهروندی و پختگی در تفکر در رقم زدن سرنوشت سیاسی کشور سهیم شوند.
فرماندار خمین گفت: مردم زادگاه امام راحل در همه صحنه های انقلاب نقشی پررنگ داشتند و امسال نیز با حضور خود در پای صندوق های رای و انتخابی اصلح دین خود را به نظام ، رهبری و شهدا ادا می کنند.
وی، با بیان اینکه امسال 966 رای اولی در خمین نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند، افزود: امید است همانگونه که رای اولی های دوره انتخابات گذشته در انتخابات خوش درخشیدند و حضور پر شور و با نشاط داشتند در این دوره نیز اینگونه باشد.
ساداتی افزود:با حضور پر شور همه مردم و رای اولی ها در انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه خواهیم بود.
فرماندار خمین گفت: حفاظت و صیانت از آرای رای دهندگان نیز وظیفه عوامل اجرایی است و همه تلاش می کنند زمینه حضور آسان مردم را در پای صندوق های رای فراهم کنند تا بار دیگر مردم سالاری دینی محقق شود.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزارمی شود.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.