صلا خلج اسدی در گفت و گو با ایرنا افزود: ستاد انتخاباتی جوانان روحانی با رویکرد آگاهی بخشی به مردم با استفاده از ابزار هنر و با بهره مندی از توان هنرمندان مردمی اقدام به اجرای نمایش در سطح شهر اراک کرده است.
وی توضیح داد: سه تیم اجرا متشکل از گروه برفورمنس افلاکیان خاک و هنرمندان آزاد با عنوان مصائب دولت روحانی، خدمات دولت روحانی تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در بیش از ٤٠ نقطه شهر اراک نمایش خود را اجرا می کنند.
رئیس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی توضیح داد:این نمایش ها هدف آگاه سازی مردم نسبت به خدمات دولت تدبیر و امید را دنبال می کند.
خلج اسدی گفت:این طرح با اولویت در مناطق حاشیه ای شهر اراک اجرا می شود و در کنار اجرای نمایش موسیقی سنتی زنده ایرانی نیز تدارک شده است.
وی یادآور شد:محتوای نمایش ها شامل حقوق شهروندی و آگاهی مردم از آن است و در کنار آن نیز وظایف و تکالیف دولت ها در قبال مردم نیز در قالب نمایش های طنز بیان می شود و هنرمندان در قالب نمایش موضوعات مرتبط با مناظره هارا نیز مورد توجه قرار داده اند.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به صورت همزمان در 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
٦٩٩٢/6013/خبرنگار: آذراسفندیاری***انتشاردهنده:شهریار حیدری فر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.