علی زینی وند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و خدماتی با دقت و تعهد و بر مبنای قانون امور انتخابات را انجام می دهند و آمادگی کامل برای جمع اوری ارای مردم در 29 اردیبهشت ماه در محلات وجود دارد.
وی اظهارکرد: 44 شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه تعیین شده که 32 شعبه آن شهری و 12 شعبه آن روستایی است.
زینی وند ادامه داد: شعبه های اخذ رای شهری همه ثابت و یک شعبه سیار است.
وی بیان کرد:به جز روستاهای نخجیروان،خورهه و بزیجان که دارای شعبه اخذ رای ثابت هستند در بقیه روستاهای محلات در این دوره از انتخابات شعب سیار دایر می شود.
فرماندار محلات افزود: 96 صندوق رای برای انتخابات 29 اردیبهشت ماه در محلات تدارک دیده شده که 32 صندوق برای شورای شهر شامل 25 صندوق در محلات و هفت صندوق در شهر نیم ور و برای شورای روستایی نیز 20 صندوق تدارک دیده شده است.
وی،شمار صندوق های اخذ رای محلات برای انتخابات ریاست جمهوری را 44 صندوق بیان کرد و افزود: همه بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور در این شهرستان فراهم است.
فرماندار محلات گفت: تمامی امکانات مورد نیاز به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور در سطح شهرستان آماده شده است و مشکلی وجود ندارد.
زینی وند افزود: انتخابات در ایران مظهر همبستگی میان اقشار مختلف است و در این بین حضور پرشور مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و امید استروز رای گیری حماسه پر شور دیگری رقم بخورد.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزارمی شود.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.