سیامک سلیمانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی برآمده از خون شهیدان و رشادت های جانبازان و ایثارگران است که با از خودگذشتگی های خود امنیت و آرامش را برای جامعه فراهم کردند.
وی، خدمت را نوعی تکلیف عنوان کرد و افزود: این مهم وسیله ای برای تقرب الهی است که پست و مقام در آن جایگاهی ندارد.
سلیمانی تصریح کرد: تخریب کردن در انتخابات موجب می شود نامزدهای انتخاباتی از اهداف اصلی خود باز بمانند و نتوانند برنامه های خود را برای مردم به شایستگی تشریح کنند و فرصت پرسش سوال مخاطب از نامزدها گرفته شود.
فرماندار کمیجان در ادامه، نهادینه نشدن تشکل و احزاب به صورت آشکار و واقعی، فرآیند محور و برنامه محور نبودن این تشکل ها را از جمله مشکلات این بخش برشمرد.
سلیمانی گفت: دروغ در انتخابات باعث ترکیب نابجای حق و باطل می شود و فرد اصلح تحت این شرایط قرار گیرد و فرصت پیروز پیدا نمی کند که این امر خود یکی از عامل های ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: در مارتن سیاسی انتخابات هنگامی که به جای استفاده از روش های عقلایی، کاربردی، برنامه محور، تاکید بر کارنامه و عملکرد افراد با دروغ پردازی، سیاه نمایی و تخریب دیگران پیش رویم فرصت را به افرادی می دهیم که به اصول اخلاقی معتقد نیستند.
فرماندار کمیجان افزود: قوانین و دستورالعمل های انتخابات و تبلیغات نیازمند بازنگری است زیرا گسترش علوم ارتباطات و فضای مجازی امکانات بیشتری را در این راستا در اختیار افراد قرار می دهد و باید اهرم های بازدارنده در این راستا تقویت شود.
شهرستان کمیجان با جمعیت 39 هزار نفری در فاصله 96 کیلومتری مرکز استان مرکزی واقع شده است.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی*** انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.