رضا مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی الگوهای نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم ناپایداری ها در امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) است.
وی بیان کرد: بر این اساس در این مدت گاهی رگبار و رعد و برق، در برخی از نقاط بارش تگرگ و گاهش وزش باد شدید پیش بینی می شود.
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: میزان بارش ها عصر فردا ( جمعه) در برخی از مناطق این استان به حدی خواهد بود که امکان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.
مرادی، وضعیت کلی هوای استان مرکزی در روز پنجشنبه را به صورت کمی تا قسمتی ابری در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، احتمال رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و در روز جمعه به صورت کمی ابری به تدریج افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ و گاهی وزش باد شدید پیش بینی کرد.
از ابتدای سال زراعی جاری ( اول مهرماه سال 95) تاکنون 294 و 2 دهم میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 12 درصد افزایش دارد.
در این مدت بیشترین میزان بارندگی با 484 و یک دهم میلیمتر در شازند و کمترین میزان با 178 و هشت دهم میلیمتر در دلیجان رخ داده است.
از ابتدای سال زراعی جاری ( اول مهرماه سال 95 تاکنون) 312 و هفت دهم میلیمتر بارندگی در شهرستان اراک به ثبت رسیده است.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.