به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم رضایی روز سه شنبه در آیین تجلیل از جانبازان خمین افزود: ایثارگری، مقاومت و از خودگذشتگی نیروهای انقلابی و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باعث شد، دشمن تا دندان مسلح در برابر عزم و اراده آهنین این نظام عقب نشینی کند.
وی ادامه داد: جانبازان تجسم واقعی شجاعت و فرزانگی هستند و ایران اسلامی امنیت و آرامش امروز را مدیون از خود گذشتگی و فدارکاری شهدا،آزادگان و جانبازان است.
نماینده مردم خمین در خانه ملت افزود: ایمان، ایستادگی و پایداری جانبازان ستودنی است و همه باید از صبر و استقامت جانبازان که با وجود دردها و آلام بر حفظ آرمان ها و ارزش ها مصمم هستند، الگو بگیریم.
وی ادامه داد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر رزمندگان و حفظ و تداوم راه جانبازان، شهدا و آزادگان دفاع مقدس بر تک تک آحاد جامعه به عنوان رسالتی خطیر است.
وی تصریح کرد:‌ این قشر به عنوان افرادی که مهر و نشان جنگ تحمیلی را بر جسم خود به یادگار دارند، نشانه‌های خداوند بر روی زمین هستند تا مردم با تدبر آنها را الگو قرار دهند.
رضایی افزود: خانواده معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ نظام اسلامی هستند و باید به گونه‌ای رفتار کرد تا رضایت آنان فراهم شود.
در این آیین شماری از جانبازان به بیان خاطره گویی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای یک هزار شهید، 2 هزار و 500 جانباز و 90 آزاده است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.