به گزارش ایرنا، این دیدار در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد که تیم فجر سپاسی با نتیجه سه بر 2 پیروز میدان شد.
تیم آلومینیوم اراک در این دیدار با لباس های آبی و ترکیب محمد صابری زاده، محمد آشتیانی، محمد آقاجانپور، هادی شکوری، رضا کاردوست، اویس کردجهان، حسین احمدلو، حامد بصیری، مهدی خلج، محمد علی اکبرخواه، میلاد احمدی و هدایت مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی وارد زمین شد.
تیم فجر سپاسی نیز با سرمربی گری غلامحسین پیروانی و با ترکیب سید میلاد احمدیان، سید احمد حیات منش، سید علیرضا زندوی، حامد حیدری، ایمان سلیمی، محسن فیاض بخش، میلاد صفایی، محمد جواد جلالی، احسان جودکی، علی غلامرضاپور و سهراب ادیب نیاری با لباس های زرد و مشکی مقابل تیم آلومینیوم اراک قرار گرفت.
این دیدار تا دقیقه 25 بازی با نتیجه تساوی و بدون رد و بدل شدن گل در جریان بود اما انگیزه بازیکنان تیم فجر سپاسی برای کسب نتیجه این بازی و ماندن در لیگ دسته یک بیشتربود.
دردقیقه 28 این بازی نخستین گل برای تیم فجر سپاسی توسط علی غلامرضا پور از روی نقطه پنالتی وارد دروازه آلومینیوم شد.
در این لحظات تیم آلومینیوم اراک برای جبران گل خورده حملات خود را به سمت دروازه حریف افزایش داد و در فاصله کوتاهی و در دقیقه 32 محمد علی اکبرخواه گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.
در ادامه بازی، محمد آقا جانپور از تیم آلومینیوم اراک در دقیقه 40 بازی دومین گل آلومینیوم را به ثمر نشاند.
نیمه اول این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم آلومینیوم اراک پایان یافت.
بازی در نیمه دوم نیز با روند آرامی آغاز شد و تیم آلومینیوم اراک در دقیقه 64 اولین تعویض خود را با جابه جایی امین جهان عالیان به جای حامد بصیری انجام داد.
در دقیقه 69 نیز دومین تعویض برای تیم آلومینیوم انجام شد که حسین احمد لو از زمین خارج و جواد مولایی جایگزین آن شد.
آلومینیوم با تعویض های جدید به دنبال کسب نتیجه بیشتر بود اما در دقیقه 71 این دیدار دروازه آلومینیوم برای بار دوم توسط علی غلامرضا پور باز شد و مجدد 2 تیم به نتیجه تساوی رسیدند.
سومین و آخرین تعویض تیم آلومینیوم اراک در دقیقه 84 این بازی با جابه جای رضا سلیمانی به جای مهدی خلج انجام شد.
اما تیم آلومینیوم تا این لحظه با تعویض های جدید راه به جایی نبرد و در همین لحظات و در دقیقه 85 بازی گل سوم را از روی نقطه پنالتی و باز هم برای سومین بار از علی غلامرضا پور دریافت کرد.
سوت این بازی با نتیجه سه بر 2 به نفع تیم فجر سپاسی زده شد و این تیم با کسب نتیجه این بازی از حذف شدن از لیگ دسته یک باز ماند و توانست در این لیگ بماند.
بازی توسط اشکان خورشیدی به عنوان داور وسط و علی اکبر عظیم پور، حسینعلی عابدی و امیر ایار به عنوان کمک داور قضاوت شد.
تیم آلومینیوم اراک تا قبل از این بازی با 33 بازی، 12 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 36 گل زده، 28 گل خورده، هشت تفاضل گل و 48 امتیاز در جایگاه هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال قرار داشت.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.