به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز دوشنبه در دیدار با خانواده 2 جانباز ساوجی دفاع مقدس افزود: حضرت عباس (ع) به درستی پیروی و تبعیت از امام عصر و ویژگی های یک مسلمان واقعی را نشان دادند و جانبازان نیز با تاسی از فداکاری های ایشان، امام (ره) را در هشت سال جنگ تحمیلی یاری کردند.
وی با تبریک فرارسیدن روز جانباز ادامه داد: سالروز ولادت جانباز بزرگ کربلا، مظهر غیرت و شجاعت است و جانبازان ایران اسلامی نیز با گذشت سال ها رنج و درد همچنان به آرمان های امام و انقلاب وفادار هستند.
امام جمعه ساوه گفت: روز جانباز فرصت مناسبی است که نسل امروز علاوه بر الگوپذیری از رشادت ها و جانبازی های حضرت عباس(ع)، دلاوری ها و شجاعت های جانبازان ایران اسلامی را در دوران دفاع مقدس مرور کنند.
حجت الاسلام حسینی افزود: جانبازان یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و روز ولادت باب الحوائج مجالی است تا با یادآوری آن دوران پرافتخار، مروری بر رشادت‌های فرزندان این آب و خاک داشته باشیم.
وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در نظام جمهوری اسلامی با تاثیر پذیری از قیام امام حسین (ع) و رشادت‌های حضرت ابوالفضل (ع) شکل گرفته است.
وی همچنین بر خدمات رسانی مطلوب به جانبازان تاکید کرد و گفت: این قشر و خانواده انان سختی های بسیاری را متحمل شده اند و شایان دریافت خدمات و امکانات رفاهی مطلوب و آبرومند هستند.
در این دیدارها 2 جانبازهشت سال دفاع مقدس حجت الله وکیلی و محمد ایران نژاد گزارشی از وضعیت عمومی و نحوه جانبازی خود ارائه کردند.
حجت الله وکیلی 22 تیرماه 65 در عملیات کربلای یک و محمد ایران نژاد در 15 آذر 65 در منطقه سه راه چم سری به درجه جانبازی نائل شدند.
شهرستان ساوه 580 شهید، یکهزار و 610 جانباز و 88 آزاده سرفراز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.