رضا مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ساعات پایانی امروز با ورود یک موج کم دامنه لایه های میانی جو بر میزان ناپایداری ها اضافه خواهد شد.
وی بیان کرد: این ناپایداری ها از فردا (سه شنبه) ابتدا در مناطق غربی کشور و پس از آن در نواحی غربی و مرکزی تاثیر می گذارد.
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: وضعیت هوای این استان در عصر امروز (دوشنبه) به صورت قسمتی ابری تا ابری، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
مرادی عنوان کرد: وضعیت هوا در روز سه شنبه به صورت قسمتی ابری، تا ابری در ساعات بعد ازظهر گاهی رگبار و رعد و برق احتمال تگرگ و وزش باد، در روز چهارشنبه به صورت نیمه ابری تا ابری گاهی رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش باد شدید و در پنجشنبه به صورت کمی تا نیمه ابری، احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: شازند با کمینه دمای 6 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین و ساوه با بیشینه دمای 26 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر این استان در 24 ساعت گذشته بوده است.
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته، 6 دهم میلیمتر بارندگی در آشتیان، 2 و نیم میلیمتر در اراک، چهار میلیمتر در تفرش، هشت دهم میلیمتر در خمین، سه و 2 دهم میلیمتر در خنداب، 6 دهم میلیمتر در دلیجان، یک و هشت دهم میلیمتر در ساوه، چهار دهم میلیمتر در شازند، 2 و 9 دهم میلیمتر در غرق آباد، سه و یک دهم میلیمتر در کمیجان و هشت دهم میلیمتر در محلات باریده است.
از ابتدای سال زراعی جاری (اول مهرماه سال 95) تاکنون 287 و سه دهم میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.