به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده روز یکشنبه در همایش بسیج کارگری (به مناسبت هفته بسیج کارگری) در فرهنگسرای شهر افزود: تولیدات پررونق و گسترده کشور مصداقی بارز از استقلال است که گسترش این مهم کمک شایانی به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می کند.
وی بیان کرد: بر اساس اندیشه های امام خمینی (ره)، ارکان جمهوری اسلامی اسلامیت، مردم سالاری دینی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، ساده زیستی مسئولان، عدالت ورزی و عدالت محوری است که باید سرمنشاء تمام امور قرار گیرد.
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: جبهه انقلاب اسلامی عنوان کانون بزرگ مقاومت را دارد که به همگان در سراسر دنیا ثابت شده است و افراد باید حافظان اندیشه و آرمان های امام باشند تا انقلاب اسلامی به مراحل تکامل و صعود خود ادامه دهد.
فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز در این همایش گفت: کارگران سنگرداران تولید هستند که امید است در سال تولید و اشتغال با همت آنان و برنامه های اصولی خواسته های مقام معظم رهبری محقق شود.
محمدرضا رضایی اظهار کرد: هدف از حضور کارگران بسیجی ارتقای عملکرد و در حوزه خود و افزایش تولید و اشتغال است.
وی تصریح کرد: پیشگامی بسیجیان در عرصه تولید و اشتغال امری مهم است که باید با اقدامات مناسب و کاربردی محقق شود و با همکاری مناسب با صنعتگران و بسیجیان در راستای ارتقای تولید کشور گام برداریم.
مدیرعامل شرکت لجور اراک نیزدر این همایش گفت: روز کارگر مصداقی از دفن سلطه ابر قدرت هاست و ارزش گذاری بر نقش کارگر نیز از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
حسن مهدی نیا بیان کرد: بخش کارگری در استان مرکزی از نظر صنعتی و سیاسی توسعه یافته و تحصیل کرده هستند که این مهم یک مزیت ویژه برای استان محسوب می شود.
وی اظهار کرد: توسعه صنعت در هر بخش و با هر دیدگاهی، اقتدار کشور و قدرت و توانمندسازی ملی محسوب می شود که برای تحقق این اهداف باید تلاش ویژه ای صورت گیرد.
مدیر عامل شرکت لجور اراک عنوان کرد: افزایش تولید ناخالص ملی، افزایش درآمد سرانه و رشد اقتصادی در ایران امری بسیار مهم است که باید به آن توجه شود زیرا ضعف این حوزه برای کشور پسندیده نیست.
مهدی نیا افزود: اقتصاد کشور باید تولیدی باشد و راه حل اقتصاد کشور نیز توسعه هدفمند و کارشناسی آن منطبق بر دانش روز و ظرفیت های بومی است.
نیروی بسیج پنجم آذرماه سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.
حدود 300 هزار کارگر بیمه شده در استان مرکزی وجود دارد.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی*** انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.