عباس خسروانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ایران به برکت انقلاب اسلامی از نعمت بزرگی همچون انتخابات مردم سالار و حضور طیف های مختلف مردم در تعیین سرنوشت خود برخوردار است که باید این نعمت ارزشمند را قدر دانسته و برای غنای آن بکوشیم.
وی ادامه داد: برگزاری انتخابات در نظام مردم سالار دینی باید سالم، رقابتی و به دور از خصومت و تخریب باشد و جمنا استان مرکزی در انتخابات آتی این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) استان مرکزی بیان کرد: درنظام جمهوری اسلامی، سازوکارهای اعمال نظر مردم در مدیریت کشور باید مبتنی بر اخلاق اسلامی باشد چرا که اسلامیت نظام سیاسی موجب شده تا این نظام از سایر حاکمیت ها متمایز شود ویژگی بارز آن بر محور اسلامیت نهاده شده است.
خسروانی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به طور میانگین سالانه شاهد برگزاری یک انتخابات مردمی در کشور هستیم که باید برای غنای آن و ارایه الگوی مترقی از مردم سالاری دینی به دنیا تلاش مضاعف شود.
وی خاطر نشان کرد: جمنا استان مرکزی معتقد است انتخابات در جمهوری اسلامی باید فرایندی اخلاقی و جلوه‌ ای از سیاست ورزی اخلاقی باشد و میدان عملی شدن بسیاری از ارزش‌ها و فضایل اخلاق اجتماعی قرار گیرد.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) استان مرکزی، نهادینه کردن اخلاق اسلامی در رفتارهای انتخاباتی کشور از برنامه های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و این جبهه تلاش دارد با عمل به موازین اخلاقی در عرصه انتخابات الگوی موفقی از سیاست ورزی اخلاقی را به نمایش بگذارد.
وی ادامه داد: جبهه مردمی (جمنا)معتقد است در عرصه تبلیغات انتخاباتی باید به نقد منصفانه وضع موجود پرداخت و از هر گونه تخریب و دروغ پردازی و ارایه اطلاعات غلط به مردم پرهیز کرد.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) استان مرکزی گفت: نقد علمی و کارشناسانه وضع موجود، پرهیز از تخریب و چنگ اندازی به صورت رقیب از سیاست هایی است که همه باید به آن پایبند باشند و جمنا در انتخابات پیش رو می کوشد از نوع بد اخلاقی و توهین فاصله گرفته و فرهنگ وحدت و خردورزی را در رقابت های انتخاباتی ترویج دهد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.